Packar upp

Så här ser det nu just ut i vår lägenhet. KAOS med stora bokstäver verkligen! Vet som inte var man ska ta och börja. D håller på och bygger ihop tv-bordet och jag har plockat upp en del av mina kläder, plockat lite småsaker och sådant smått och gott.




Jag känner mig lika nere som jag ser ut. Mätte just feber men det visade 36,59 så ingen feber. Är stockad i näsan vilket gör att jag har tungt att andas! Mammas goda rödvinbärssaft underlättar lite iallafall ;)

Nu ska jag försöka fortsätta med något!
2009-08-29 @ 19:34:55 Amanda pysslar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }