Nu har vi startat

Sitter i bilen nu på väg till Vasa och all packning har vi med oss i en kärra efter bilen. Fattar inte hur mycket saker vi egentligen släpar med :P Men det är saker som behövs! Och mer saker vill vi ha.

Jag är annars jättetrött och slö. Har tagit en Panadol så hoppas det blir lite bättre.

Innan vi for iväg så var vi in via affären och jag köpte mig lite chips och dipp för att trösta mig :P OCH för att det är villaavslutning! Nog för att jag inte bryr mig egentligen i sådant festas men...

Då D och jag kommer fram så måste vi säkert föra upp alla saker till lägenheten. Annars är det nog någon inatt som är nyfiken och tar något därifrån. Bara att jag är så trött!
Senare ska vi till FilmTown efter en film så då ska vi mysa :) Ha en riktigt mysig villavslutning.

Ha det bra nu!
2009-08-29 @ 15:33:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }