Min D kokar mat åt mig

Medan jag sitter här och slappar efter jobbet så väntar jag på att D ska laga maten klar :) Det är inte alla som har en sådan bra karl ;)

Jag önskade mig spagetti och köttf'ärssås ala D idag. Mums vad det är gott!

Jobbet har nog gått bra idag också. Trodde jag skulle dö av tristess att vara nio timmar i jobbet men det har gått riktigt snabbt kan jag säga. Imorgon är det en timme kortare som gäller.

Nu ska jag äta och sen ska vi ut på äventyr ;)
2009-08-10 @ 15:59:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: frida

Världens bästa mat:D

2009-08-11 @ 11:31:14
URL: http://princessf.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }