Lördagen



Ska väl dra en snabbis om lördagen då.

Vi var hos Sosso och hade kräftskiva. Vi åt räksmörgåsar, grekisk sallad och kräftor förstås :) Kräftorna var så goda! Nami nami. Till efterrätt hade vi massor med chips och jordgubbar. Sen blev det lite shottande av Tequila. En aningen för mycket kan jag säga, för Tequilan började snabbt prata.

Jag tänkte åka med D till baren då de här andra tänkte åka till Åminne på skumdisco, men sen fick de höra att det stängde redan 1.00 på natten och de tänkte åka 22.00 och det tar ca en timme dit så det skulle ha varit ganska onödigt. Så då bestämde vi oss att åka till Nightbird i Kristinestad.

På Nightbird var det mycket med folk! Mest män på grund av att de hade Erotic Show där så vi fick se en glimt av strippor. Usch vad äckligt kan jag säga! Tur att alla dreglande män stod längst fram så att man inte såg så mycket.

Annars så hände det en lite bravad där som jag är stolt över. Då jag och två av mina vänner stod och dansade så kom en typ och klängde och flängde på oss och han gick inte fastän vi drog oss undan och ignorerade honom så att han eventuellt(?) skulle förstå att vi inte är intresserade. Janå till slut så brann min stubin och han fick världens käftsmäll av mig. Och han gick direkt! Handen min var ganska öm efteråt och fick ett litet sår men det var värt det! INGEN ska komma och påta på mig eller mina vänner emot vår vilja. Man måste visa vem som bestämmer så att man blir respekterad!

Kvällen avslutades 3.30 och sen bar det hem.

Jag har haft jättekul med mina flickor! Vi brukar alltid tappa bort varandra då vi är på något större ställe men nu gjorde vi inte det :) Inte alla iallafall.
2009-08-03 @ 18:55:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }