Kvällen

Nu har jag kommit hem efter att ha varit ute med Jennifer :)

Vi har varit på Kraft 2 match och vi hade med matsäck som bestod av chips, dipp och muminlimsa :) Gott! Kraft vann med stora siffror och jag höll inte ens räkningen till slut :P

Efter matchen var vi till Sarah och hälsade på hos henne i hennes nya lägenhet. Vi fick även våra tack-kort av henne :) Men sen började klockan bli så mycket och J har ju skola imorgon så det bar av hemåt.

Då jag for från Kaskö så skymde det ganska bra så då tänkte jag att älgarna brukar vara ut nu och då man talar om trollen så ser jag då en STOR älg kommer från höger sida och springer sakta över till andra sidan. Jag hann stanna och jag skulle nog ha hunnit stanna också om älgen stannat på vägen. Men usch vad det är hemskt! Hjärtat var i halsgropen.. De är ju så himla stora de där krabaterna! Var tvungen att ringa åt Jennifer och Dennis :D

Men nu ska jag nog börja dra mig i säng...



2009-08-20 @ 21:23:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }