Kusinträff

Nu har jag duschat och klätt på mig. Snart ska jag kladda på lite smink och sen kommer D efter mig så åker vi till en villa i Kalax och där ska vi ha kusinträff. Kusiner från min pappas sida alltså. Liten släktträff men det är bara vi ungdomar så att säga :) Inget tråkigt släktkalas. Kommer säkert att bli kul!

Mina systrar och jag har gjort en sallad bestående av gurka, tomat, isbergssallad, mozzarella, oliver, cashewnötter, paprika och vattenmelon. Gotigott!

De här andra "familjerna" har med sig batonger, chips och efterrätt. Vi tar med själva det vi vill grilla och dricka.

Nu ska jag sminka mig och fixa håret!
2009-08-07 @ 16:28:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }