Jag vet inte..

Jag vet inte om det faktiskt lönar sig att gå med i studentföreningen i Vasa. Tycker det är så fånigt att betala 40€ och sen vara medlem i 5 år. Man studerar ju inte ens i 5 år? Majoriteten studerar ju i 3½ år.

En halare har jag och jag skiter i om den inte är samma färg som alla andras i min klass. Det bryr jag mig inte alls i..

Jag kommer antagligen också att endast köra bil då jag kommer hem eller ska till Vasa. Eventuellt vill jag inte ha maten i skolan så att jag tar med egen mat.

Jag festar så ofta så förmåner till det behöver jag ej.

Ja, allt detta måste vi se då skolan börjar då man får mer info också. Svårt det här.
2009-08-18 @ 20:34:59 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Postat av: Matiiiiiilda

hej ,allt bra? ;)§

2009-08-18 @ 21:51:35
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hehe mycket att tänka på:P va ska du plugga?

2009-08-18 @ 23:46:34
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }