Imorgon börjar skolan igen!

Tänka sig att sommarlovet är slut efter några timmar. Sen är det skola som gäller i ett år framåt igen. Jag är inte lika ivrig att börja skolan i år som ifjol trots att det är ny skola igen :P Jag vet bara att det kommer att bli ett tungt år med massa jobb..

D och jag har bestämt oss för att åka dit redan till 10.00 så är vi med 2orna först och sedan är vi med de nya studerandena och får grundinfon. Kl.15 ska D på ett möte och direkt efter det åker vi hem till Närpes igen för jag ska till HVC och plastikoperera mig ;D Jag ska ta bort ett födelsemärke.

D och jag har nyss varit till FilmTown och hyrt en till film. Sen var vi till Prisma och köpte en torkställning och Jaffa <3 Vi svängde även in till McDonalds och åt lite skräpmat, men det smakade inte som det skulle :( Jag är så snorig! Måste komma ihåg att packa ner snorpapper i väska tills imorgon...

Nu ska jag störa D lite ;)


2009-08-30 @ 19:26:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }