IKEA

Håller nu på och kollar i den nya Ikea-katalogen på nätet.

Ikea har ju kommit på den nya funderingen nu att de endast sänder ut sina kataloger i huvudstadsregionen och runt Åbo.  Senare kommer de med ställen där man kan hämta dem själv på andra ställen. Här i Närpes kommer det antagligen att bli R-kiosken. Men det är inget säkert ännu! Det är nog lite skitstil tycker jag..

Annars så är det ju som vanligt att man vill ha varje sak man ser ut katalogen typ. Rosanna och jag ska ner till Ikea ett varv någongång och shoppa lite. Bina ska också kanske med :) Jag har ju fått upp tv-bordet med privat transport i och med att det var så stort så det skulle inte rymmas med i bilen så det är endast småsaker kvar. Tavlor saknas och några växter. Sen så vill jag ha en filt i min soffa att vira in sig i sen på vintern :)

Nu ska jag kolla vidare medan Alvin sover.
2009-08-16 @ 10:45:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }