IKEA imorgon!

Jess! Vi åker till IKEA imorgon! Jeeeeij!
Efteråt har man väl dåligt samvete då man bränt så mycket pengar, men jag handlar ju faktiskt sådant vi behöver till lägenheten.. Det är ett senare problem med samvetet ;)

Annars så har jag nyss ätit lite nudlar. Tycker jag har känt mig lite illamående idag så jag har inte ätit så bra idag. Kanske jag inte ska köra på plättar till frukost någon mer dag. Försökte proppa i mig lite korvsoppa för att jag tänkte att kanske jag var så hungrig att jag mådde lite illa men icke. Men nudlarna gick ner nu iallafall :)

Jag har fått pärtkorgen min målad nu! Äntligen! Kan ta kort på den och sätta upp den senare..
2009-08-24 @ 18:07:37 Amanda pysslar Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Det gick fint =)



Härligt med ikea!

2009-08-24 @ 18:30:22
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! Det gick fint =)



Härligt med ikea!

2009-08-24 @ 18:30:28
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }