Höstkänslor

Nu har jag riktiga höstkänslor. Sitter i soffan med fleecetröja, yllestrumpor och filten runt mig. Ute är det regn och kallt.

Jag hoppas bara sommaren kommer tillbaka helst en liiiten stund till :) Man får ju alltid hoppas.

Satte just ut Alvin och sova en gång till så nu får jag chilla för mig själv en stund. Känner mig lite trött. Säkert vädret som gör det och sen så blir jag trött av att tänka på att jag ska i jobb till klockan 7.00 imorgon bitti. Men det är bara 3 arbetsdagar kvar! Nej fy vad skönt det kommer att bli!

Ska bläddra lite till på ikeas sidor nu ;)
2009-08-16 @ 14:09:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }