Hela dagen i solen

Nu har vi kommit hem från stranden. Har varit där sedan lite över 1 :) Härligt har det varit och inte så mycket folk för folket har säkert trott att det blåst så mycket. Men det var inte så farligt blåsigt. Ibland fick vi några lass med sand över oss då det kom en vindpust.

Jag har faktiskt simmat ganska mycket idag också :) Det har varit varmt och skönt!

Grillat korv har vi gjort och det var gott ut i friska luften!

Bilder får ni senare då jag har min sladd..

Hejdåå!
2009-08-09 @ 17:59:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }