Frukosttime!

Godmorgon på er :)

Jag håller på och äter lite frukost nu och fryser lite då det här etta fönstret nära mig bara har ett nät. Det är så kallt på morgnarna! Och trött är jag framförallt.. Räknar ner dagarna tills jag får sova och det är bara en dag till som jag måste vakna den här tiden. Lördag börjar jag 9.00 så det blir nästan sovmorgon det för mig :D

Idag efter jobbet ska jag ta min cykel och cykla över till Rosanna och förhoppningsvis är de klara då att åka till stranden! Längtar!

Men nu ska jag äta upp det här och sen ska jag upp och hoppa på D en stund och sen cykla till jobbet :)
Ha en bra dag!
2009-08-06 @ 05:15:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }