Första inlägget för idag

Hejsan hoppsan :)

Jag har inte alls uppdaterat på bloggen idag ser jag.. Jag har bara inte haft tid ska ni veta. Kom hem 4.00 inatt och då lade jag mig bara ner i sängen och sen vet jag inget mera. Väckaren ringde 10.45 och då var jag inte nykter alls ännu. Det var ett riktigt ordentligt fest igår och kul hade jag som tusan!


En partybild av mig.

Jag började jobba kl.12.00 idag och då var det nog lite svajigt ännu :P Men det gick om ganska snabbt. Jag har bara varit jättetrött ikväll. Så jag ska bara äta lite makaroner nu och sen är det sängen som gäller. Börjar 7.00 imorgon.

Ha det bra!

2009-08-02 @ 21:04:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }