En liten glass

Nu har jag nyss tagit en dusch och ligger i sängen med D som jaktar flugor :P Han börjar bli upprörd.. Hahah.. Okej, nog för att jag hatar att vakna av flugorna.

Ikväll har D och jag varit till Kristinestad och ätit en liten glass till campingen. Jag har hört att de skulle vara ganska så stora så jag sa att vi ska bara ta en boll men D tyckte vi skulle ta två bollar var nu :P Så okej då vi tog två bollar och till vår förskräckelse fick vi detta för ynka 2,60€ (= ca 26 kronor):


Det här är två bollar var :D Min strut är den på höger sida och jag har den lite längre fram än D så min ser lite större ut. Men jämför med min hand :D

Jag tog en gammaldags choklad och mint. D tog en vanilj och tjära! Tjära var något nytt och smakade faktiskt rätt så gott. De smakade som de finska godisarna Terva Lejona.

Sen har vi varit hem till mamma och pappa. Där kokade mamma saft så jag har druckit riktigt färsk saft :) Gott!

Men nu är det sovdags. Tidig väckning imorgon igen.
 
2009-08-10 @ 21:02:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

just nu funderar jag på att se en film eller nått :) Har du något bra förslag?

2009-08-10 @ 22:57:56
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: isabelle

Härligt att höra :)

Jodå, den har varit jätte bra. Varit på bio och träffat en vän, så det har varit kalas!! :)

2009-08-11 @ 01:57:01
URL: http://isabellemd.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }