Dåligt med info

Jag tycker det har varit dåligt med info inför skolstarten på Novia. För det första så har vi alla som har bytt skola inte fått mer än ett datum när vi börjar. Inget var och vilken tid.

Jag mailade och frågade när och var så sa de klockan 12.00 i auditoriet. Alla nya studerande samlas då.
Men då har en annan person fått annan info. Hon har fått infon att hon ska till kl.10.00 med klassen.

Så hur ska man veta då? Jag åker til 12.00 punkt slut.

Blir irriterad på sånt jyckel!
2009-08-30 @ 14:20:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

kl. 10 har alla studeranden info i auditoriet.. :)

2009-08-30 @ 15:00:58
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }