Bagels

Nu ska ni äntligen få receptet på mina bagels jag testade att göra en dag! :)

Detta behöver ni:
  • bagelbröd
  • ägg
  • tonfisk
  • gräddfil
  • citronpeppar, salt
  • ketchup
  • sallad
  • Philadelphiaost
  • purjolök


- Blanda tonfisk, gräddfil, hackad purjolök, salt, citronpeppar, lite ketchup.

- Koka äggen hårda.

- Grädda brödet


Skär brödet mitt itu och låt de svalna lite. Bred sedan på rikligt med Philadelphiaost och lägg på lite sallad. Bred på tonfiskröran och äggskivor. Woila! Så var det klart :) Hur enkelt som helst!



De här går att ätas som ett mellanmål eller som en lättare lunch :) Eller vad man nu tycker!

Jättegott!



2009-08-11 @ 20:44:41 Recept Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }