Än en gång en kväll

Nu ligger jag i sängen och är nyduschad och har på mig D's stora skjorta :) Tycker det är så mysigt att dra på D's skjortor efter att jag varit i duschen. Vet inte vad det är med det men :P

Börjar bli trött nu också men D och jag planerade att vi skulle orka kolla på en film. Får nu se vad det blir till.

Jag börjar bli riktigt ivrig nu att det bara är 2 dagar kvar jag ska jobba ännu! :D Kul kul!

By the way så läste jag på mina vänners blogg att en av dem har betalat in pengar för studiekort och sådant. Jag borde också göra det kom jag på då. Uschadå. Det är ju så dyrt! I Helsingfors vet jag att det lönades i och med att jag då reste mycket och åt mat ute och alla rabatter man än fick. Men jag vet inte med Vasa. Men jag tror nog jag ska betala, för jag har nog nytta av det i längden.

Nu ska jag vänta att D kommer hit i sängen med mig :)

Jobb klockan 12.00 imorgon! Alltså sovmorgon! Och med D till och med! Perfekt!
2009-08-17 @ 20:30:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Laila♥

tack :D jag ska kolla film snart, haft en bra dag idag då gumman? =)

2009-08-17 @ 23:55:06
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Alexander Herrdin

har inte riktigt förståt vad du jobbar som

2009-08-18 @ 01:21:33
URL: http://herrdin.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vasa???? lämnar ni huvudstaden`?ha en bra fortsättning på sommaren!

2009-08-18 @ 10:13:57
Postat av: Amanda

Jepp vi lämnar huvudstaden.. Tyckte vi har mycket mer förmåner här uppe! Men jag kommer säkert ner och hälsar på er ännu :)



Var kommer du att börja nu i höst?

2009-08-18 @ 10:18:25
URL: http://amanainen.blogg.se/
Postat av: Jonna

NOOO!!!!!:P aaa det måste ni göra men skönt att ni kan flytta båda till samma ställe med:), har ju ingen aning om vad jag egentligen vill så har tänkt prova på lite kurser på öppna universitetet, typ kemi, statskunskap, bioteknik, socialpsykologi och fysik. En hel röra medd andra ord, men förhoppningsvis faller något mig i smaken så jag vet vad jag vill till nästa höst... så svårt!!!!! Ha det bra!

2009-08-18 @ 14:52:56
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }