210809

Godmorgon! :)

Verkar som att många av mina läsare är vakna tidigare än mig ;D Nåja, men klockan är nog ganska mycket i och för sig. Iallafall för mig!

Jag håller på och ringer till HVC nu och försöker få tid till en läkare för att ta bort ett födelsemärke. Men det är ingen som vill svara! Eller jo, de svarade då jag ringde till fel ställe :P Jag ringde först till läkartidsbeställningen men läkaren jag ska till tar bort dem då han har jour på akuten så nu måste jag ringa dit.

Nu ska jag ringa igen!
2009-08-21 @ 09:10:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }