110809

Det blev ett litet svar på tal där tidigare som ni kanske ser :)

Ja, och åter igen sitter jag och äter frukost. Dricker mitt mjölkglas och ska snart dra mig uppåt där D ligger och sussar. Sen gäller det för mig bara att cykla iväg till jobbet. Jag trodde nästan att det skulle regna nu på morgonen men det gör det faktiskt inte. Det är lite moln på himlen men inget regn.

Idag har jag alltså en arbetsdag till 15.00 så det ska nog gå fint :) Har med mig egen mat idag så jag behöver inte äta någon äcklig micromatslåda. Det är Dennis spagettisås som är så mumsiger.

Vad klockan springer ifrån mig! Nu upp.

Vi hörs!
2009-08-11 @ 05:17:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda Q

Igår blev det lugnt.. Idag hade vi tänkt åka iväg en sväng, men vädret vill inte =( Så idag blir det nog lugnt också :P

Själv då?

2009-08-11 @ 11:07:18
URL: http://lindaq.se
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }