Vårvädret

Har nyss varit ute och sprungit en kort runda i det underbara vårvädret :) Har inte sprungit på över en vecka nu så jag kände mig lite sunkig. Det var som man hade gått bakåt ett steg. Det är bara att skärpa sig och börja spring ordentligt nu då :) Var ändå ute i ungefär 20-25 minuter så det är inte så dåligt. D orkade inte fara till gymmet idag då han var igår så jag sprang då istället. Bra det också då det ändå är så härligt väder ute :)

Efter att jag varit ute och sprungit. Fräsch och snygg.

Ska visa upp mina shoppingfynd som jag inte visat upp ännu.

Pumps med öppen tå.


Mina kära gladiatorskor! Lite svårt att ta kort av sina egna fötter.

Så här vackert är det i Helsingfors idag.

Jag har ju varit deppad över att min kamera inte fungerar men då kom jag på att jag har ju en helt hyfsad kamera i min telefon också :) Tänkte ju att jag skulle göra min blogg lite intressantare si ni ;D

Nu ska jag gå i dushen ett varv och sen hoppas jag att D ska vakna snart för vi måste gå och handla lite mat. Kylskåpet är ganska tomt efter en vecka i Närpes. Det vi har är nu iallafall ORDENTLIGT bröd! Närpes rågbröd! Har flera gånger tänkt att jag måste ta med lite bröd från Närpes men har glömt varje gång, men igår handlade jag! Jeij!

Före jag gick ut och sprang har jag suttit och tittat på 1½ kirurgiföreläsning. Har ca 30 minuter kvar nu. Tänkte även att jag skall få de där 25 sidorna utläst i boken men vi får nu se vad det blir till. Imorgon är det torsdag och då gäller det att läsa och läsa bara.

I den där etiken idag så fick vi en uppgift att göra. En essä på 4-5 sidor om etiken i vården. Har varit så skönt nu utan några arbeten alls men nu börjar det igen. Deadline är 29.5 men hon sa att gärna inom april månad och jag tror jag ska försöka satsa på det också för när praktiken börjar har vi nog så mycket och efter praktiken är det mycket.
Men först så är det kirurgitent på fredag och läkemedelsläratent på onsdag.

Nu är det dags för dusch!
2009-04-01 @ 17:57:41 Shopping Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }