Vårdforskning

Håller på och skriver om Vårdande relation i dagliga möten och Äldre människors upplevelser att vara beroende av vård nu just. Har mitt klart så det är bara att sätta ihop det med resten av gruppen.

Klockan 10.00 har vi föreläsning ända till klockan 14.00 och jag hoppas vi inte behöver va i skolan länge till då. Jag är så sömnig så jag behöver få sova!
Då jag kom hit i morse så var ingen annan här och sen kom Elisabeth som bor längst bort. Konstigt då de som bor längst bort kommer först :P Nå nog vet jag det själv också. Har bott 1 km från skolan hela lågstadiet till gymnasiet så nog var man lite slö att komma till skolan :) Konstigt syndrom det där.

Vad ska ni hitta på idag då? :)

Nu fortsätta med skoljobb...


2009-04-15 @ 07:35:14 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }