Vår dejt!

Har varit på vår dejt nu till Morrison's grill :)
Vi storsatsade ikväll med en riktig rejäl biff för 21,50€. Tänkte att vi ska njuta av vår sista kväll tillsammans på länge.
Mysigt blev det och mätta blev vi :) Portionerna är faktiskt värt sitt pris!




Min megaportion!


D mumsar :)


Efter maten bar det av hemåt genast. Mätta och belåtna :)

Jag i tåget.


D tänker på sitt kaffe :P



Kvällens outfit

Klänning - Gina Tricot
Jacka - H&M
Sjal - Second hand
Handväska - Seppälä



Stövlar - Din sko
(två av skoparen är D's, resten är mina där på golvet xD)


Nu ska D och jag mysa :)
D far ju imorgon till Närpes :/

Ha en bra kväll! :)

2009-04-17 @ 20:43:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Ama :)

Ja ha it orka kommenter na förr bara för att ja je så lat :P Men tänkt bara säjj att e je skitkul ti få lies va du sysslar mie nu fö tidin, e buri ju va nager år sedan sist:/ gar du ti sjuksköitar elå hälsovårdar vi arcada? Du vila it kom ti vasa?:)

2009-04-17 @ 20:54:29
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }