Till skolan ett varv

Sitter i skolan nu och har kollat upp ISSN sifforna för mina atriklar. Och alla hade samma! Så jag blev lite sur men nåja.. Jag har nu dem nu iallafall.
Hämtade och Dennis prestationsutdrag och genast jag såg att det var den där unga kanslisten så tänkte jag att jag inte får ut det :/ Hon frågade genast om jag har hans ID och man bara, nääää! Så sa hon att hon inte skulle få ge ut det för det har skett missbruk. T.ex. att föräldrar har tagit ut barnens prestationsutdrag i hemlighet. Hah, vad löjliga föräldrar!

Men till slut fick jag nog det genom att säga att han är i Österbotten nu och han behöver det och sen då jag lämnade in hans några papper så stod det namnet där så jag nämnde det och till sist fick jag nog det :D



Praktiken idag har gått helt bra :) Jag trodde läraren skulle komma först 9.00 men hon kom redan 7.30 så vi tvättade en patient tillsammans. Hon frågade om jag hade jobbat förut och jag sa nä att det är min allra första gång jag göra något sånt här. Så sa hon att hon trodde att jag jobbat förr för jag hade såna grepp och var duktig :) Det gjorde mig stolt! :D

Har fått dosera medicinerna helt ensam idag och sen har jag sprungit ut med dagens mediciner åt patienterna. Man kände sig ganska proffsig att springa runt med medicinkärran :D Hahah.. :P


Nu ska jag åka in till stan och sen hem. Måste antagligen gå via mataffären så att jag har något att äta imorgon på praktiken. Bye
2009-04-28 @ 13:50:15 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: millie

hoppas du får en bra dag :)

2009-04-28 @ 14:52:00
URL: http://sweettastes.blogg.se/
Postat av: millie

hoppas du får en bra dag :)

2009-04-28 @ 14:52:01
URL: http://sweettastes.blogg.se/
Postat av: millie

ja de är helt prima, själv? :)

2009-04-28 @ 15:49:56
URL: http://sweettastes.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }