Tidig väckning

Godmorgon på er alla!
Hade klockan att ringa 5.30 och jag flög upp och letade efter telefon helt i sömnyran :P Snoozade inte i morse så att jag ska känna mig piggare.

Snart bär det av på praktik dag 2. Idag hinner jag vara med på alla morgonsysslor, vilket jag egentligen inte ser fram emot. Men när man är så trött på morgonen så brukar tiden gå lite snabbare tå man inte orkar tänka på klockan ens. Jag har erfarenheter av det! :D

Slutar redan 14.00 idag och då bär det av hem genast. Idag skall jag satsa tiden på skoljobb. Har ju det färdigtstädat nu! Jihuu!

En bild av min outfit idag

Inget märkvärdigare än min lovely fleecetröja från H&M!
Leggingjeans till, men de har ni sett redan ;) Om du inte är ny förstås! Scrolla ner då till gårdagens outfit så ser du ;)


Nu ska jag äta upp min frukost! :)
Hoppas ni har en bra dag!
2009-04-21 @ 05:03:37 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }