Söndagmorgon

Härligt att vi börjat vakna relativt tidigt nu utan väckarklocka.. Så härligt att stiga upp tidigt och veta att man hinner med mycket idag.
Vi har nyss stigit upp från sängen. Har ändå legat vaken ganska länge och bara varit.
Frisyren står nästan rakt upp på mig så det blir nog en dusch snart bara D är klar :D

Planer för idag är att jag ska börja titta på läkemedelsläratenten som jag har på onsdag. Kommer att vara nervös över räknanden då det måste vara 100% rätt! Man har ju oftast något slarvfel i matematik :/
Sen har jag tänkt fara ut och springa ett varv. Har träningsvärk efter gymmet igår så gym blir det inte idag. Har mest i magen och ryggen!

Filmen igår, Sex Drive, var väl helt okej. En Amerikans teenage film med mycket buskis! Nog fick man skratta nu som då också :)

Vädret ute idag är ganska tråkigt. Var är solen!?

Nu är det frukostdags!
2009-04-05 @ 08:47:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }