Snart gäller det!

Snart börjar min allra första praktikdag :) Fastän långvård inte riktigt är min grej så nu just ser jag nog lite fram emot det! :) Kommer säkert bli kul!
Hoppas bara jag får en trevlig patient, en trevlig handledare och att det är trevlig personal :)
Vi kommer alltså få så att säga en "egen" patient som vi kommer att ta hand om, observera och skriva en vårdplan om.


Dagens (delvis) outfit

Kofta - H&M
Topp - H&M
Leggingsjeans - Gina Tricot

(vita sockor sucks! Men vi måste antagligen ha på sjukhuset så)

Sen när jag kommer till sjukhuset blir det att byta om till andra kläder. Jag slår vad om att jag kommer att drunkna i dem, som vanligt! De har ju aldrig några små storlekar.



Tog nog fler bilder men min telefon strejkade så det blir tyvärr inga fler nu just.


Uppdaterar senare, men på sjukhuset idag har jag knappast tillgång till dator.

Hejdåå alla!
2009-04-20 @ 07:03:06 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Postat av: Trixie

söta kläder :)

bilden i din header tycker jag du liknar nån kändis tror jag men kommer inte på vem ;)



ja allt bra här, med dig med? :)

2009-04-20 @ 11:51:17
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Sofia

söt och enkel outfit! :)

2009-04-20 @ 16:34:05
URL: http://chicflia.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }