Sista skoldagen den här veckan

Vad härligt med fredag idag igen! :)

Sitter här med en kopp med grönt te och njuter. Dock far D imorgon till Närpes och då ser jag inte honom på åtminstone 10 dagar :(
Jag kommer ju nog ändå ha fullt upp med alltmöjlig så tiden får jag nog säkert att gå men det kommer ändå att vara tomt och ensamt..


Ska snart börja ge mig av till skolan. Har seminarie idag hela dagen, men jag hoppas att vi inte behöver va så länge ändå.. Det är ändå inga intressanta ämnen då det gäller vårdforskningen så :P


Dagens outfit

Tunika - minns inte varifrån
Leggings - Gina Tricot
Topp - H&M



Men nu måste jag skynda mig till bussen!
Ha det bäst!
2009-04-17 @ 07:06:13 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Postat av: NINA

ha en bra dag gumman! :)



kram

2009-04-17 @ 07:49:53
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Ann

Tunikon ska faktist bord va från Gina å. Ja minns nämligen tenn tå du just hadd kyöft on ja :P Kan ju no ha fäjl å förstås, men e som ja ska ha na tåli minne =)

2009-04-17 @ 07:50:29
Postat av: Amanda

Ann: Nää on je itt från Gina fö e star itt he åp lappin.. enda ja minns att on je från sverige :D

2009-04-17 @ 07:54:55
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }