Så var ännu en måndag förbi

Min hemfärd till Närpes närmar sig! :) Jeeeij! 2 nätter till.

Försökte blogga i morse men blogg.se hade nog något fel så jag slapp inte in :/

Dagens outfit kommer här:

Tunika - Gina Tricot
Leggings - Gina Tricot
Bälte - Vero Moda



Dagen har gått helt bra. Inget särskilt idag förutom att jag var på någon info i ca 2 timmar. Där fick jag lite plåster och desinficeringsmedel och en "plastficka" som jag ska ha pennor i och namnskylten på så att man inte förstör kläderna.

Jag ser allmänt road ut. Lite dubbelhaka har man också :P


Det är jättevackert väder ute så jag funderar ifall jag ska gå ut i solen en stund och göra lite skoluppgifter. Men nu känner jag att jag allra först måste få sova lite. Verkligen trött är jag.

Nu tupplur!
2009-04-27 @ 14:07:58 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }