På promenad med bebis

Ska snart gå ut och gå i det fina vårvädret :) Ska ta vagnet och gå med Alvin till mormor och därifrån tar vi sen med Roosa hem tillbaka till oss.

Har nyss ätit mammas hemgjorda köttbullar! Mums vad gott!


Nu kan ni föresten läsa min blogg på vilket språk som helst nästan :) Coolt! På "Google översätt" där i kolumnen till höger kan ni ändra språk. Dock tyckte jag att det lät lite konstigt på finska :D Nåväl.. Nu kan i princip vem som helst läsa bloggen!


Nu ska jag byta lite kläder och gå.
Hejdåå!


Ps. Kom ihåg att ge smakråd åt mig angående konfirmationskläderna!

2009-04-12 @ 12:56:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }