Ögonlaser

Jag har megadålig syn och vid julen nu så bestämde jag mig för att öppna ett sparkonto för en framtida ögonoperation. Man rekommenderar att man inte gör det förrän långt efter 20 år för synen förändras ganska länge så det skulle vara harmligt om man opererade ögonen och sen försämras de igen och en till operation skulle vara aktuell.

Det är ganska dyrt med laseroperation men i längden lönas det! För tänk skulle man räkna ihop vad alla linser och glasögon kostar.


Det finns en sida på nätet som gör reklam för ögonlaser. Och de erbjuder att man skall göra det i Turkiet. Deras pris är 15995 kronor (= ca 1599,50€) och i priser ingår flygresa, hotellövernattningar, laseroperation, alla transfers och en guidad tur i Istanbul. Så det tycker jag låter mycket förmånligt! Det är ju en semesterresa på samma gång då :D

Nå det står på deras sida att det är en hälsoresa :) Jag tycker det låter ganska bra! :D

Klicka här för att läsa mera om det!





2009-04-19 @ 19:47:15 Annonser Permalink


Kommentarer
Postat av: Ögonlaser

Jag gjorde min ögonlaser genom perfekt syn och det var underbart!

2010-09-10 @ 22:37:33
URL: http://xn--gon-laser-z7a.se
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }