Nu

Nu har jag förhoppningsvis packat det viktigaste. Måste bara lägga i toalettväskan på morgonen imorgon.
Ska nog by the way stoppa i ett par skor till tror jag.
Tycker inte om känslan då man inte vet om man glömt något viktigt eller ej...

Där får väskan stå och skämmas :P



Mera väskor och mera plugg. Tror jag tar med laptopen imorgon så har jag något att göra på tåget och jag tror det blir buss hit tillbaka så då behöver jag verkligen något att göra!

Är jättetrött nu igen så jag ska snart gå ut och springa så jag piggnar till :)
Men först skall jag kolla på Salkkarit ;)
2009-04-28 @ 18:31:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }