Nu blir det film

Nu blir det ännu en film :)
Death race var en ganska bra film. Om man gillar action. Jag tyckte nog själv att den gick att se.
Nästa film nu är Sex drive, en film i American Pie-stil tror jag det är.
Hoppas den går att se och att man får dra på smilbanden :)



Det var riktigt skönt att sova lite idag. Vi vaknade 18.30 så vi sog nog ganska länge. Genast efter det blev det filmen.
Efter filmen hade vi tänkt att vi skulle fixa lite mat men ingen av oss var så hungrig att vi ville ha något stort så det blev PLÄTTAR! Surprise :)

Det var så gott! Och en riktigt passlig kvällsbit :)

Plättar
3 dl mjölk
1 dl vatten
2 dl mjöl
1 tsk salt
1 msk smält margarin
1 ägg

(jag brukar även tillsätta lite socker)

Blanda mjölk, vatten, mjöl, salt (och socker). Låt jäsa en timme i kylskåp. Tillsätt margarin och ägg.

Till plättarna hade vi äppelmos, jordgubbssylt och vaniljglass!

Före plättarna var vi till Film Town och lämnade tillbaka gamla filmen och hyrde en ny. Gick till R-kiosken ett varv och köpte en chokladplatta(!) och bubbelvatten.
När jag började steka plättarna så gick jag emot diskmaskinen när den var uppe så jag fick ett ganska bra sår på benet. Ajaj. Det svider! Andra gången jag skadar mig nu på två dagar. Igår skar jag fingret på en sko när jag provade ett par! Tror det var ett tecken på att jag faktiskt inte har så mycket pengar att jag ska gå därifrån.


Nu är det filmdags!
Hoppas ni har en bra lördag alla läsare! :)
2009-04-04 @ 20:46:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }