Nu är jag trött..

Har varit så himla flitig idag nu så jag är riktigt trött. Ska nog gå och sova snart så jag orkar upp igen imorgon. Två morgnar till måste jag vakna 5.30 sen har jag lov i några dagar! :)


Har suttit vid laptopen nästan hela kvällen. Har faktiskt fått ganska mycket gjort också! Konstigt nog :)
Har ätit lite makaroner också :P Riktig studerandemat!


Ofixad rakt igenom. Det är skönt!

Sen har jag fixat ihop en sallad tills imorgon att ta med till praktiken. Har även ätit lite av den. Mums vad god den var!
Ni ska inte tro nu att jag är någon som låtsas banta och bara äter sallad :P Men det är bara så lätt att ta med till jobbet och jag vägrar äta micromat! Usch för halvfabrikat! Då jag kommer hem äter jag ju ännu 100 gånger så jag magrar inte bort ;)


Tonfisksallad

















Gott blev det!


Nu är det läggdags för mig! Har lite huvudvärk också och tidig väckning imorgon igen.

GONATT!
2009-04-27 @ 20:32:22 Recept Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }