Natt

Vad har ni gjort idag och ikväll då? :)

Sitter här i en t-skjorta och mysbyxor och ska snart börja ta natt :) Det är så härligt att bara sitta och bara vara.
American Pie 2 rullar på i tv för fullt och jag har tittat på det med ett halft öga.

Imorgon börjar jag skolan redan 8.30 och då gäller samma ämne som idag, alltså idéhistoria! Har däremot inte så lång dag så det är bra. Efter föreläsningen imorgon tror jag att jag ska försöka orka gå till biblioteket och söka lite material. Men då är det det problemet att jag borde tanka mitt kopieringskort för det där materialet jag skall ha så får inte tagas hem.

Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på att D kommer ur duschen och sen ska vi börja ta natt så småningom.

Gonatt alla läsare!
2009-04-06 @ 21:13:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jossan

jo det är bra :) vad görs?

kram

2009-04-06 @ 21:35:03
URL: http://ligon.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }