Mycket att göra nu!


I väntan på bussen. Grinar lite med ögonen då solen tar på ögonen.


Var till Stadium och köpte skor åt mig och Rosanna :)
Det blev vita tygskor åt oss båda.

Efter att jag kom från stan gick jag och handlade en fil och en tandkrämstub. Mycket! :D
Tänkte ha en joghurtsflaska också tills tåget imorgon men det var slut :/ Måste se om jag hinner handla imorgon före tåget far.

Har också beslutsångest för vad jag ska äta. Har lite korvsås kvar, har potatis att steka men så skulle jag vara sugen på något så enkelt som makaroner och ketchup! :D

Nu ska jag fixa mat ;)
2009-04-28 @ 16:03:15 Shopping Permalink


Kommentarer
Postat av: millie

jag gick ner 5 kilo på en vecka genom de där, sen åt jag mat under helgen och gick upp kanske 0.1-0.3 kilo. men allt beror ju också på kroppens ämnesomsättning eftersom den är olika från människa till människa.



och jo, man går upp ganska snabbt igen men jag har även kommit på en lösning till det med, man börjar äta försiktigt och fortsätter träna samtidigt som man ändrar matvanor och går över till det lite nyttigare. visst man kanske går upp ett kilo igen, men de går man ner snabbt efter ett tag

2009-04-28 @ 16:32:17
URL: http://sweettastes.blogg.se/
Postat av: millie

jo, men tallriksmodellen är aldrig någonting som tilltalat mej riktigt.

2009-04-28 @ 17:11:57
URL: http://sweettastes.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }