Lite tid över...

Hinner skriva lite nu :) Har saknat er på bloggen!
Har tyvärr inte alls hunnit skriva dessa dagarna och det här är troligen det enda jag hinner skriva idag..

Har som sagt mina systrar och systersonen Alvin här på besök så det är full rulle hela tiden. Därför hinner jag inte sitta vid någon dator. Imorgon far de så då återgår det till det normala igen :) I promise!


Idag har Alvin lite feber så han är ganska kinkig. Stackaren :/
Har varit till Itäkeskus och shoppat idag. Alvin har mest sovd. Har varit så trött.

Det är bara Rosanna, Alvin och jag hemma nu så vi väntar att Joanna ska komma hem.
Så blir det tacos :) Och eventuellt en film jag har lånat av Katarina :)

Men nu måste jag rusa igen. Byebye
2009-04-25 @ 17:16:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj, tråkigt att han är sjuk! ;o

2009-04-25 @ 21:35:19
URL: http://chicflia.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }