Kvällsjoggning

Fick för mig plötsligt när jag satt vid datorn att jag vill ut och springa! :D Så jag for ut en sväng då.. Och skönt var det!
Luften var så varm och vindstilla så att man inte kände den mot huden.. Riktigt härligt!

Egentligen ska man väl inte träna den här tiden på dygnet men jag gjorde det! Bättre att gå ut nu än ingenting alls!


Ska gå ett varv i dushen och sen gäller sängen :)


Tror inte jag uppdaterar fler gånger ikväll. Måste nog gå och sova jag orkar stiga upp 5.30 imorgon.

Godnatt allihopa! :)
2009-04-26 @ 20:40:10 Träning Permalink


Kommentarer
Postat av: Trixie

aha. jo jag vet de är segt på såna avdelningar.. händer inte så mkt. kanske ett dödsfall på sin höjd.. (A)



trivs du bra annars då? :)

2009-04-26 @ 21:10:10
URL: http://triix.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }