Kinderägg!

Igår fick jag mitt efterlängtade kinderägg :D Dock har jag ännu inte ätit upp det ;)

Jisses vad ful bild. Jag bjuder på det! :)



I morse blev det rostad limpa och oboy till frukost. Gott! :)
Här ser ni även mitt tvångsbeteende med hur jag äter mina smörgåsar. Antingen ska en av smörgåsarna bara ha smör och den andra ett pålägg. Eller så ska vardera smörgåsen har varsitt pålägg. Sen äter man av båda på samma gång :D


Här kokar D gröt åt sig :)                                                     Ni vet väl att man blir stor och stark om man
                                                                                                     äter gröt? ;)


Det här ser jag när jag tittar ut genom vardagsrumsfönstret. I love landsbygden!
(notera växthuset på höger sida) Typiskt Närpes! :D

Nu ska jag se vart folket är.
Ha en bra söndag! :)


2009-04-12 @ 09:18:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }