I huvudstaden igen..

Har nyss kommit hem till lägenheten i Helsingfors igen. Resan var lång men det gick nog bra. Känner mig uppblåst av allt jag har ätit idag. Blä. Imorgon är jag i behov av motion! :D


På väg mot Vasa på konfirmationsfest.


Sedan resan mot Helsingfors!
Bra att vara kort så att man får sträcka på benen ;)



                                                                                                       D fick köra först :)


Man blir törstig av att köra långt :)


Jag drack lite ohälsosamt som Fanta mandarin! Mums!
Godare än vanlig Fanta tycker jag :) Dock har jag läst och hört
att man skall undvika saker som är mycket gula på grund av att de
innehåller så mycket färgämnen!



Var in på Juustoportti på toaletten ett varv. Börjar se lite sliten ut.
Min "gravida" putmage syns efter alla tårtor och kakor! Måste ju synnas att man ätit!

Klänning - Gina Tricot
Jacka - H&M
Halsband - H&M
Plånbok - Glitter



En trött Ama.


























Jag är så lycklig då jag får köra bil :)





D tyckte jag såg ut som en grävling som vill komma upp ur sitt hål på denna bild! :D

Båda vill vara hemma snart...



Black'n'white

Snart e vi hemma :)



D'as arm med tattoo.



Då vi kom hem firade vi med kinderägg :D

Mmm.. Choko!

Vad blir det av detta?

Tadaaa! En mystisk varelse :P


Nu ska jag börja ta kväll :)
Inlägg imorgon igen!

2009-04-13 @ 20:22:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; okej, jag har lagt till dig nu så lägg till mig också :D

2009-04-13 @ 21:26:00
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }