Godmorgon!

Det var inte lika lätt att stiga upp nu på morgonen som igår. En aning tröttare faktiskt. Sov en 7 timmars natt och det optimala för mig är nog 8.

Dock kommer jag att vara ännutröttare nästa morgon då mina systrar och Alvin kommer att sova här. De kommer föresten ikväll :) Jeee!


Praktik dag nr 3 framför mig nudå. Som förut, nej jag tycker inte att det är kul men måste se positivt på det så att man orkar!
Idag kommer jag säkert att få tvätta mera. Antagligen.

Efter praktiken åker jag direkt hem. Kanske tar en kort nap. Gör lite skojobb och väntar på besöket :)



SLUTAR 14.00 IDAG IGEN SÅ INGA INLÄGG INNAN DESS.
2009-04-22 @ 05:07:58 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }