Gårdagens tågresa


Hade med enormt med packning! Hade ännu en ryggsäck också.


Jag var förvånansvärt aktiv i tåget. Satt i två hela timmar och skrev. Nu är den nästan klar min essä! Bara lite finslipning kvar! Jeij!


Jag i tåget.


Jag har blivit beroende av min lilla desinficeringsflaska, som jag fick på praktikplatsen!
Händig att ha med i handväskan!



Tittut där bakom jackan. Jag klarade av att få upp jackan hängd i de där krångliga hängarna! I'm so proud!


Efter tågresan nudå så har jag "bara" att skriva:
Något annat? Målsättningen har jag färdig, tror jag.

Nu ska jag och handla lite ingredienser till struvor! Och lite dricka tills ikväll.
Vi ska göra struvor idag redan för Joanna&Kimso åker till Stockholm imorgon så det hinner annars inte få några.

Haudi dudie babe!
2009-04-30 @ 09:15:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }