En mysig lördag

Idag har D och jag vaknat ganska tidigt. Vaknade redan 9 tiden och då var vi riktigt på g för att fara och träna. Så runt 10-11 tiden var vi klara att åka till gymmet och att simma.
Jag tränade i ca 40-45 minuter på gymmet och sedan gick jag och simmade en halv kilometer. Hann inte simma något längre före D kom. Men idag var det riktigt passligt med en halv kilometer.
Kan ju inte träna ihjäl sig ;)


Sportblus - Mango
Sportbh - H&M
Sportbyxor - H&M

Det blir ingen "dagens outfit" idag för jag sitter bara här i myskläder :)
Blir en nap snart efter maten! D ligger redan och väntar på mig..

Idag blev det en gratäng ala mormor till mat.

Mormors gratäng
Potatis i små bitar
Morötter i bitar
Matgrädde
Makaroner (kokta)
Bacon (stekt först)
Skinka

Lök, hackad
Grönsaksbuljong
svartpeppar
ev. salt

Allt detta i ugnen tills potatisarna och morötterna är mjuka. Woila!

Igårkväll gjorde jag räksmörgåsar åt oss igen :)

Räksmörgås
rostabröd
kokta ägg
majonäs
räkor (upptinade)
dill
salladsblad

Koka äggen och skiva dem.
Bred lite smör på brödet och lägg på sallad, ägg, majonäs, mycket räkor, dill.


MUMS!

Efter räksmörgåsen tvättade jag vindruvor och skar upp honungsmelon åt oss. Vi lade oss i sängen och satt på filmen Death race och kollade i 40 minuter men då var båda så otroligt trötta så ögonen bara föll fast på oss. Så idag blir det fortsättning på filmen. Filmen verkar inte vara dålig, utan det var vi som var så otroligt trötta!

Men nu är det dags för nap.
2009-04-04 @ 15:11:09 Recept Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }