En matig sallad

Fixade nyss ihop en matig sallad tills imorgon att ta med till praktiken :)

Det blev lite rester från igår men den smakade riktigt gott!


Den ser riktigt god ut också! Smaklig måltid åt mej imorgon ;)

Den innehåller:


Mitt skrivande går inte så bra. Börjar blir så trött. Fick ju inte sova så mycket inatt så.
Sen borde jag byta lakan i sängen för Alvin gjorde en avskedskisstråle i min säng före de for. Men det är i fotändan så jag ska väl överleva en natt. Orkar inte byta ikväll. Faktiskt inte.


Jag ska försöka skriva lite till men sen ger jag nog opp och hoppar i säng. Tidig väckning imorgon igen.
Arbetsdag 7-14.00
2009-04-26 @ 19:54:53 Recept Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }