En hel hög med skola

Har så mycket nu och mera kommer! Ändå sitter jag här och gör allt annat..



Mitt bord i skolan såg ut såhär idag..


Katarina valde att sova :)


Jag ser ju allmänt uttråkad ut också..


Kaffe!


Kaffe!


Jag är trött!


Har nästan resumén klar nu. Katarina påminde mig om att sökvägarna ska dit skrivas och källorna ska ju dit kom jag på. Gah! Nej, var inte så negativ nu :P
Men jag har även tänkt att jag skall börja på etikessän också. Bara jag orkar.

Nu bajbaj :)
2009-04-14 @ 18:03:00 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: Kata

haha, katarina valde att sova ja ;)

2009-04-15 @ 14:30:27
Postat av: Amanda

haha :D jaa ;)

2009-04-15 @ 16:19:55
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }