Effektiv!


På skolans toalett :)

Sitter i skolan nu just. Har ju nog slutat för längesedan men jag har letat lite material till etikessän och jag hoppas att jag nu jag har tillräckligt bra material. Det är lite flummigt för mig ännu vad egentligen som vårdetiken innehåller. Är det några enskilda direktiv som finns skrivna någonstans, eller är det vårt sunda bondförnuft, eller är det något annat? Jag har nu uppfattat det som både direktiv som står någonstans skrivet och vårt bondförnuft. Så jag hoppas att jag är inne på rätt spår :)

Har hittat lite material om vårdrelation, barmisshandel, äldre människors revir och den del annat :) Har en början iallafall!

Jag ser ganska duktig ut med alla papper och stuff! :D



D är nu just och skriver omtent. Han har två tenter idag. Juridik och Människan ur livscykelperspektiv. Det där första vet jag inte vad som gick snett första gången men det där andra så hade han svarat på fel sätt förra gången. Det är nog så synd när man gör så!


Är så glad att då det funkar att sätta in bilder här i skolan nu :D
Jag kan visa vad jag har för pryl ;)

Mera inlägg senare!

2009-04-17 @ 14:04:42 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }