Det borde vara förbjudet...

..att vara tvungen att fara till skolan såhär tidigt! Jag är så trött! Men jag orkade iallafall i duschen så nu stinker jag inte helst :P Snart måste jag hoppa i bussen och åka iväg till skolan men först ska ja dricka upp mitt grönte.


Dagens outfit

Tunika, topp och leggingjeans - Gina Tricot
Bälte - Vero Moda



Har blivit lite shoppingsugen nu igen! Jag skulle vilja ha någon somrig klänning :) Har tittat på en på Gina Tricot. Hittade inte bilden på hemsidan deras men den är riktigt söt! En vit en. Dock är det spetstyg och jag vet inte om det är min grej.
Nåja, inte har jag ju så mycket shoppingpengar heller så jag får väl nog glömma det.
Det blir sådär när man har jag jobbat och tror att man blivit rik :D

Nej nu måste jag åka :) Bloggar antagligen nu på morgonen igen.
Hejdå alla fina!
2009-04-15 @ 06:09:31 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }