Dagens!

Dagens outfit

Klänning - från Madeira
Topp - H&M


Håller på och fixar lite mat nu just. Kommer ett inlägg lite senare om det ;)
Blir lite hälsosammare nu för förr idag så blev det McDonalds när jag var in till stan och D hade bråttomt till bussen.
Gott var det nog fast jag fick stressäta och det gillar jag ej!





En snabbgenomgång av läkemedelslära en sista gång.

Ute på stan var det mycket folk! Tack vare det vackra vädret!

Och jag höll mig i kragen och handlade ingenting :) Stolt!

Nu ska jag äta :)
2009-04-08 @ 17:52:20 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }