Besöksrekord igen! :D

Det är andra gången den här veckan jag har besöksrekord nu och jag blir lika glad varje gång! :D Det är så kul att ni läser min blogg!

Och godmorgon föresten! :D

Det är underbart vackert väder därute och D och jag har nyss stigit upp. D fixar till sig nu medan jag sitter här och väntar att badrummet ska bli ledigt. Vi har ju inte världens största badrum så ni vet :P
Så blir det frukost och D ska packa sina saker och åka iväg.

Har drömt att jag skjutit Hannibal inatt så jag tror det har något att göra med att jag inte vill att D ska åka från mig :D
Men nog ska jag väl klara mig :) Redan på onsdagkväll kommer ju mitt storbesök. Alvin och gänget ;) Rättare sagt Alvin och mina båda systrar. Fast Joanna har funderat på om hon skall fara till Sandra och sova istället för det kan bli ganska trångt med 3 personer + en bebis i 24,5 kvm ;)

Nåja, nu är det frukostdags!

Ha en jättebra dag alla härliga!
2009-04-18 @ 07:24:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }