Matchpremiär!

Idag jee första matchin :) I vasa! mot BK-48!
rolit rolit! :) fast vi e åp grus..not like.
vi åker kl5..sku måst buri pack na grejjor å lag me redo..

ha just nappa jag..lite yrvaken..men e va skönt! tenkt först ja bare sku nap i 15 min men e vort bare liengär å liengär..

imåråst kl9 for jag å guy å handel..laga smörgåstårta..an lärd se sänn version tärt studentmiddain fö han je ti shlm tenn just furi så ja ska lag min å hans tå..
får jiet he ikvield tå ;) om itt ja tar en bit nu furi ja far! :) namiiiii!

igår a ja tatuera me ;) svänken och handleden..
tänker itt legg opp nain bild shenn..täj som får si je mina vänner å bekanta å itt häjla skvallersnåla närpes :) det ni!
ja va itt alls na nervös på natten elå tå ja kom tiit..men tå ja sesst nier TÅ smälld till fö me :P tenkt att ja no ska klar a men e börja svarten fö ögon åp me tå..an va nu snällis han Antti å leta me lex nier å gav me na vaten å sånt..sedan ordna an a sålis att ja fieg ligg å vaar tatuera..fråga häjla tidin om ja lievd tå ja va så tyst å snäll :D
åså to an kort av min svank fö den va så unik ;)

handla nu örhängen åt Ann och en marimekkopåse åt mieg..


nu ska ja pack..hejroå
2008-05-08 @ 15:00:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }